بستن

سبد خرید شما خالی است.

نگهداری استخر خانگی آقای شاد کمالی

نگهداری استخر خانگی

آدرس : دماوند

تعمیر و نگهداری استخر

نگهداری استخر سرباز بصورت ماهیانه

کنترل اتوماتیک دمای آب استخر توسط شیر برقی و سنسورهای دیجیتال

مشاوره رایگان : ۰۲۱۷۷۹۷۶۵۲۷

                          ۰۲۱۷۷۹۷۶۵۴۸      

سرویس و نگهداری استخر

هزینه سرویس و نگهداری استخر، به عوامل مختلفی بستگی دارد. جاروب و نظافت کف استخر، تزریق کلر استخر سونا و جکوزی، اندازه گیری درصد کلر استخر و جکوزی، اندازه گیری درصد PH آب استخر و جکوزی، بازدید تصفیه خانه، بک واش فیلترها از جمله اقداماتی هستند که در هنگام سرویس و نگهداری استخر انجام می شوند و هزینه هر کدام از این موارد ذکر شده به عواملی همچون ابعاد استخر سونا و جکوزی، همچنین کیفیت و برند موادی که استفاده می شود بستگی دارد.

ضرورت سرویس و نگهداری استخر

سرویس و نگهداری استخر، از جمله مسائلی است که بسیار ضرورت دارد و برای داشتن استخری تمیز که عاری از هر گونه آلودگی باشد باید به این موضوع اهمیت داد. سرویس و نگهداری استخر، شامل پاکیزگی استخر از نظر فیزیکی یعنی نبود حشرات، اشیاء، برگ و تمیزی استخر از لحاظ شیمیایی می باشد. کلر زنی، آلودگی زدایی و شفافیت آب، تنظیم  ph آب استخر و جلوگیری از رشد باکتری ها و جلبک نیز جزو موارد نگهداری آب استخر به حساب می آید. برای بهبود کیفیت آب استخر مواردی باید اجرا شود که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

تعمیر و نگهداری استخر

تعمیر و نگهداری استخر، جزو آن دسته از خدماتی است که نیاز به تیم متخصص دارد تا مواردی مانند عیب یابی و تعمیر پمپ های تصفیه، تعمیر جت پمپ های استخر، عیب یابی تابلو برق، تعویض چراغ و لامپ استخر و همچنین تعمیر و نگهداری لوله کشی استخر که شامل مواردی همچون پوسیدگی لوله ها، اتصالات، شیر، منبع بالانس و ترکیدگی لوله ها، می باشد را انجام دهند.

از دیگر خدماتی که مربوط به سرویس نگه داری استخر می باشد می توان موارد زیر را نام برد:

  • نصب سخت گیر برای استخر و شارژ و احیای آن
  • آب بندی مخزن فیلتر تصفیه استخر و جکوزی با مواد درجه یک
  • عایق کاری موتورخانه ها
  • تعمیر و نگهداری نردبان، حصار، پله ها و دیگر ملزومات موجود در استخر
  • نصب مینی چیلر برای حوضچه آب سرد

بهبود کیفیت آب استخر

بهبود کیفیت آب استخر، که موجب می شود آب استخر از هر لحاظ پاکیزه باشد شامل خدماتی همچون: نصب دستگاه اتوماتیک تنظیم Ph، نصب ازن، کلرزنی، ، جاروی استخر ، تعویض شن سیلیس تصفیه، تست میزان کلر، بک واش فیلتر شنی، می باشد. از جمله برند های معتبری که ارائه دهنده انواع تجهیزات و ملزومات استخری هستند و لوازم نگهداری از استخر را تولید می کنند و ما برای سرویس و نگهداری استخر، از آنها استفاده می کنیم شامل برند های IMl، هایوارد، فاوارتی، مگاپول، کوکیدو و… می باشد.

 

نگهداری استخر خانگی
تام صنعت