بستن

سبد خرید شما خالی است.

تعمیرات و راه اندازی استخر و موتورخانه منزل آقای هوبه فکر

تعمیرات و راه اندازی استخر و موتورخانه

آدرس :تجریش

اسید شویی استخر وبندکشی تانک استخرو جکوزی

دوستان توجه داشته باشید در صورتی که استخر شما از طریق آب چاه پر میشود به دلیل بالا بودن مقدار سختی کل آب استخر رسوب های معلق به مرور زمان به جداره کاشی های استخر و جکوزی شما می چسبد و باعث ایجاد رسوب در دیواره مشود که برای از بین بردن این رسوب ها یا باید روی ورودی آب از سختیگیر استفاده شود و یا اینکه هر چند سال یک بار باید آب را تخلیه کنید و اسید شویی انجام دهید.

در بعضی موارد دیده شده که دوستانبرای افزایش کلر استخر از کلر های پایه کلسیومی استفاده میکنند که مستقیم این مدل کلر را به آب میزنند ولی درست استفاده این است که ابتدا باید کلر را حل کرده و بعد از تهنشینی کامل آب کلر زلال را به استخر اضافه کنند و یا اینکه از کلر های پایه کلسیم مانند کلر های قرصی و یا از کلر های با برند solvex استفاده شود که این کلر چون به صورت ۱۰۰ درصد است دیگر هیچ لردی باقی نمیماند. پس بهتر است برای استخر های خانگی از کلر های پایه سدیم استفاده شود.

تعمیرات پمپ های گرمایش و تصفیه  استخر وجکوزی

تعویض اتصالات معیوب برای جکوزی و رفع نشتی از لوله های UPVC

تعویض استرینر پمپ ها استخر

نصب سنسور دیجیتال دما  بابت نمایش و کنترل  دقیق دمای استخر و جکوزی و سنسور رطوبت جهت نمایش دقیق مقدار رطوبت نسبی محیط استخر و فرمان به اگزاست فن استخر و در نتیجه تخلیه رطوبت از محیط استخر.

سرویس پمپ های آتش نشانی و عیب یابی مدار فرمان تابلو آتش نشانی

سیم بندی و کابل کشی و نصب ترموستات

نصب سنسور مخصوص آبگرفتگی موتورخانه

کنترل اتوماتیک دمای آب استخر

تعمیر و نگهداری استخر و موتورخانه

مشاوره رایگان : ۰۲۱۷۷۹۷۶۵۲۷

                      ۰۲۱۷۷۹۷۶۵۴۸

 

 

بازسازی استخر نگهداری استخر خانگی نگهداری مجموعه ورزشی
تام صنعت